onsdag 21 oktober 2009

Hiss & Diss

Härmapor! - Med måtta så är det ju nästan underbart härligt att leka härmapa, för då slipper man leka försökskanin, och kan bara snappa åt sig saker som redan funkar (Y)

Mig! - Tänkte väl direkt köra in på spåret om mig själv, för ja, den här bloggen handlar ju om mig, och eftersom att du är här, så vill du ju läsa om just mig! Så tycker det är på sin plats att jag blir hissad, håller ni inte med? :D

Sony Ericsson C905! - En mobil jag inte ens önskar någon jag hatar att få dras med! Och då är det illa! För jag är inne på min tredje på mindre än ett år, och tro inte på fan att den nya som jag endast haft i några veckor, har börjat krångla den också.. Suck! Men om jag lämnar in den så kanske jag kan få häva köpet och slippa den - HOPPAS!

Höstlov! - Total diss mot att vi inte har höstlov! Man tror nästan att det borde vara en mänslig rättighet att få höstlov, men det gäller tydligen inte på universitet.. Så det vill jag faktiskt dissa!

Nu hade jag nog tyvärr inte så mycket mer att säga, ska återgå till pluggandet här i skolan och sen börjar lektionen klockan 13.00. Så ni får ha det så bra!

Roll me up and throw me to Blog Awards 2010 // Il poeta della luna

1 kommentar:

  1. och sen hissar jag mig själv för det förtjänar jag idag .. <3
    men ni har ju näästan höstlov iaf (a) ihi <33

    SvaraRadera

 
Website counter