torsdag 22 oktober 2009

Veckans blogg!

Kommentera och länka din blogg...
Tänkte att jag skulle dra igång en veckans blogg tävling som får pågå till.. hm, ska vi säga tills på fredag nästa vecka! Sen väljer jag ut tre finalister! Och om ni som är med och tävlar lyckas fiska tillräckligt med röster, så kör vi på flest röster vinner! MEN om det inte blir fler än, hm, 10 röster - så kommer jag att lotta fram vinnaren! Som får länkning i tre inlägg!
Så det är bara till att anmäla sig! och hoppas på en finalplats!
Men nu ska jag sova snart, är rätt trött faktiskt!
ps. nej bilden har nog ingen betydelse, bara rätt snygg, precis som mig :*


Drömmer snart - om Blog Awards 2010 // Il poeta della luna

3 kommentarer:

  1. Det låter grymt bra!
    Klart jag ska anmäla mig då. :D

    http://billhhaa.blogg.se/

    SvaraRadera
  2. jag är med! :D

    helenavonwalden.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Syster måste ju vara med vet du väl! =P

    SvaraRadera

 
Website counter