tisdag 20 oktober 2009

Sikta högt!

Va kaxig, ha självförtroende och leka härmapa...
Ja det verkar ju vara ett framgångsrikt recept på vägen från botten till toppen och en guldstjärna på Blog Awards - Och den resan skulle väl kanske inte vara helt fel, men nja, kanske inte riktigt likt mig. Men leka lite härmapa är ju inte fel; och därför tänkte jag att jag skulle börja med lite "Poeten hissar" och "Poeten dissar" - fast dock inte just nu, för har inte tid *ler* är ju Dr. House på tv, och det får man icke missa!
Men bjussar på en egobild som ni kan underhålla er med att göra till idolbild xD haha skojja ^^ (visst är jag rolig ibland, eller ja) Vi hörs!

Bered en väg för herren, ja mig - till Blog Awards 2010 alltså // Il poeta della luna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Website counter