fredag 23 oktober 2009

Höst höst...

Färg till icke-färg...
Känner väl att färgerna som livar upp hösten, typ ha dött ut och drunknat i vattenpölarna som vägrar torka ut. Och i avsaknaden av solsken är det väl inte riktigt lätt att motivera sig att vakna och gå upp, och man blir ju inte hundra sugen på att vara ute och hitta på nåt kanske - Men ska ändå inte ut och springa omkring på några dagar, då jag ska plugga från morgon till kväll fram till på torsdag. Så om det ska vara regn, kan det passa på att regna massa nu! Tycker jag faktiskt!
Men ni som har höstlov nu kommande vecka; vad ska ni hitta på för något? Kom igen, gör något riktigt underbart så att jag bli sjukt avundsjuk på just dig! (För sen kan ju du bli avundsjuk när det är jag som får glänsa in kamera blixten på röda mattan på Blog Awards 2010 *leeeer*)
ps. glöm inte bort att anmäla din blogg till veckans blogg tävling i inlägget här under!
Och kom gärna med förslag på vad du vill se här i bloggen? Borde jag kanske ha en frågestund?

Sakta klättrar jag uppåt - häng med på resan mot toppen! // Il poeta della luna

1 kommentar:

  1. du är en av finalisterna i veckans blogg. grattis! nu gäller det bara att få flest röster :D

    http://helenavonwalden.blogspot.com/2009/10/finalisterna-till-veckans-blogg.html

    SvaraRadera

 
Website counter