torsdag 7 maj 2009

10 månader

Puss på kinden, mys i soffan och mat i magen..
Grattis tror jag bestämt att det heter! Så, säg det nu :* Ja just ja, ni kanske vill veta vad det exakt är ni ska säga grattis till? Ja det är klart.. och det är faktiskt så att flickvännen och jag firade 10 månader igår (då vi blev tillsammans det perfekta datumet 06-07-08 <3)
Så det blev att träffa flickvännen igår efter man slutar skolan. Eller ja, jag försökte ta mig till henne, men bussen jag tänkte ta hade tydligen exploderat eller gått i strejk eller gud vet jag vad sl hade gjort med den - men hur som helst så kom den inte (jag väntade typ 35 minuter innan jag tröttnade och tog en annan buss, tunnelbana och sen buss igen), men kom fram till flickvännen tillslut i alla fall!
Sen blev det hem till mig, handlade lite, och sen så lagade vi lite mat (chickenbits, ris och sötsur sås - mums :D) som vi hjälptes åt att laga! Mhmm, duktiga! Lite mys framför tv;n och sen trötta ögon och bums i säng - så det va en mysimysig dag med älsk! Och grattis till dig Sandra, i efterskott<33>(ps. det är älsklingen på bilden - bild tagen igår<3,>
.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

2 kommentarer:

  1. aw :D det var massa mysigt igår <33
    Grattis i efterskott älskling :D <33
    Jag älskar dig, du är det bästa som hänt mig, glöm aldrig det <33
    Forever and today <3

    SvaraRadera
  2. Olivia från Tidaholm som hör av sig sådär lagom sällan25 maj 2009 kl. 20:07

    Grattis till er båda! :) tänkte kika in lite och se så att du lever ;)

    SvaraRadera

 
Website counter