tisdag 5 maj 2009

Sittsår och tv-kollaps

Grupparbete, sömnbehov och myrornas krig..
Det blev en fruktansvärt lång dag i skolan idag, då jag började 08.30 och kom inte därifrån förrän typ runt 18.00. Denna sena dag på grund av att man arbetar med ett grupparbete (jag var förövrigt både sekreterare och självutnämnd ordförare idag, hehe) och det tar ju sin lilla tid och man vill helst jobba allihopa (då man nog innerst inne bara litar på sig själv och vi ha full koll på ALLT som skrivs)
Sen så hade man även lite svårt att ta sig upp imorse (det va ju så extremt skööönt att ligga kvar i sängen(a) ^^) och sömnviljan blev inte mindre när man väl kom till skolan och hade världens tråkigaste föreläsare om världens tråkigaste ämne..snark. Men jag överlevde, fast ska nog försöka somna tidigt idag :D
Och som om det inte var nog så har vädret inte varit det bästa då det har regnat till och från, och till och med liten antydan till åska - och på något sätt så har detta (eller något annat) fått mina kanaler (utom ettan, tvåan och fyran) att börja leka myrornas krig.. hm, tur då i alla fall att Dr House går på fyran (vilket är det jag ska kolla på nu, så har inte tid att skriva mer) Bilden är i alla fall tagen nu ikväll då värsta regnet drog in och lite åska kanske mullrade över huset

Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

1 kommentar:

  1. fin bild :ooooo <3

    har du mkt imorn också?.. för isf behöver inte jag sova över och så .. <33

    SvaraRadera

 
Website counter