söndag 17 maj 2009

Tid för fritid!

Sommarväder och kameralek...
Nu va tentan avklarad för den här gången, och bara en kvar innan sommarlovet som börjar 16.00 5/6 (NEDRÄKNING PÅBÖRJAD!) Så nu har man haft lite tid över till att sova, slappa, umgås med flickvännen och mysa i solen! Kommer ett litet sommarkollage i slutet med tre bilder som jag tagit nu i helgen - enjoy! Fast så mycket slapp framför datorn är jag rädd att det inte blir, då det är något krux och knas med anslutningen till mitt närverk (ska dock ringa support snart och klaga lite..) så har för tillfället tagit mig in på någons trådlösa nätverk bara för eran skull! hehe, snäll jag är :D
Men innan jag slutar uttråka er för den här gången så vill jag bara säga att man förutom att träffat flickvännen och så, har varit duktig att städa och pluggat lite på den nya kursen!
Ni får ha det så bra!



Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

2 kommentarer:

  1. och jag som trodde att det var för min skull du krångla in dig på datan :ooo <33

    SvaraRadera
  2. ps. väldigt fina bilder du tog älsk :D <33

    SvaraRadera

 
Website counter