torsdag 28 maj 2009

Då och snart!

Saknar och längtar...
Jag saknar sommaren 2008! - Jag minns slappa dagar i solskenet, jag minns välbehövd vila hemma i norrland, träffa polare, cykla!, minns hur det var att slippa behöva planera dagarna.. Men fram för allt så minns jag andra halvan av lovet, då tiden snällt rullade på i flickvännens sällskap! Det var mysigt! Jag minns massa saker, minns promenaderna på stan, minns våran bänk, minns första gången vi träffades, minns när det blev du och jag! Jag minns det så väl, och jag saknar friheten och tiden till att bara få umgås med dig heeela tiden och slippa tänka på att plugga, och slippa vara utan dig så långa perioder som vi har det nu!
Och just detta, är det jag längtar till att få ha igen nu sommaren 2009! Och jag hoppas att den blir ännu bättre, och ännu varmare och att det blir en sommar att minnas - sommaren då vi firade ett år älsk <33

Hoppas att ni också får en sommar att minnas! Och ni får gärna berätta vad ni planerar att göra! Alltid lika intressant att höra :D
.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

2 kommentarer:

  1. av ngn anledning fick det här mig att gråta .. dock inte ledsna tårar <3 Sommaren 2008 var helt klart ngt speciellt, jag saknar den också och hoppas verkligen att den här sommaren blir lika underbar <3 för vet du? förra sommaren med dig var perfekt, jag äskar dig patrik, alltid <333

    SvaraRadera
  2. Sommaren är verkkigen en härlig tid! Studentsommar och allt vad det innebär. Vi får hålla kontakten :)

    SvaraRadera

 
Website counter