lördag 2 maj 2009

Levande begravd

Skrivkramp och överfulla hjärnceller..
Idag har man fått begrava sig under några ton av papper och världens tjockaste och mest tunglästa bok (i farmakologi btw) och försökt fatta något av allt det som packats på en under några veckor nu då. Och detta är endast möjligt i min hjärna om jag tvingar mig själv att sitta och anteckna, och det är här skrivkrampen och en ny form av tennisarmbåge kommer in i bilden. Och det är inte speciellt skönt kan jag lova! Men så i alla fall har man suttit här och slavat framför skolböckerna, när alla andra människor i den här stan varit ute och glassat i solen (som jag sett genom fönstret, och det så skönt ut .. ja, jag är avundsjuk på människor som slipper massa plugg). Men jag ska sluta klaga nu, men nu är ni i alla fall lite uppdaterad om min dag är under berget av plugg.
Hoppas mi haft en mysigare dag än mig i alla fall!

Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

1 kommentar:

  1. du ville inte komma ut och umgås med mig ju :<< uhu .. <33
    (jag vet att du ville, men ja jag vet att du behövde plugga älsk) <33

    SvaraRadera

 
Website counter