fredag 1 maj 2009

Ett soligt stockholm

Elektroniskt uppdaterad
Jag lämnade in min mobil (Sony Ericsson C905) för lagning för en dryg vecka sen, detta då den fått mentalt psykbryt och börjat blinka i en härlig grönblå matta istället för att visa displayen som vanligt. Detta, plus alla fel som varit ett tag (trasig högtalare, trasig svarsknapp, trasig "nedåt"-knapp etc.) gjorde att jag lämnade in den på lagning.
Inlämnadet, eller ja, snarare sökandet efter netonnets lagershop i slagsta, va en historia i sig som jag inte tänker nämna så mycket om - men jag kan väl säga så mycket att den innebar lite farlig vandring på E4an, vägbeskrivningar i massor från flickvännen via mobilen, och en tidsram på drygt två timmar (det kanske ska sägas, som jämförelse att jag tog mig dit idag på 20 minuter), så kanske ni förstår lite!
Men så i alla fall, så var mobilen klar idag. Eller, den va egentligen inte klar - för jag fick en ny istället! (antar att den andra hade för många fel, hehe)

Senare, efter att ha hämtat mobil och sen käkat någon slags frukost mitt på dan, så åkte man in till stan för att träffa flickvännen och för att lämna några saker som hon lämnat kvar sen imorse då hon sovit här i natt (mysigt!!). Och hade lite tråkigt när man va på väg hem då man tvingades vänta en kvart i stockholms södra på pendeltåget, så passade på att försöka uppdatera fotomappen döpt 'egopics'.. så, här kommer ett litet smakprov på en av bilderna som jag lekte ihop ett litet kollage med i photoshop!


Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

1 kommentar:

  1. haha .. netonnet är söta [x

    hej min pojkvän är snygg (a)
    och ja det var mysigt att sova över, som alltid <333

    SvaraRadera

 
Website counter