lördag 6 juni 2009

Månadsdag och sommarlov!

Idag ska det njutas och firas...
Ja, för idag är det första dagen på sommarlovet nollnio, och det känns så extremt efterlängtat och välbehövligt! (Börjar by the way inte förrän 31 augusti tror jag bestämt att det var, längtar inte dit i alla fall, hehe) Men sen så har dagen även en vilkig innebörd, då flickvännen och jag firar 11 månader tillsammans (vet vad ni tänker, och ja, det är fett länge, och det känns väldigt underbart!). Vet dock inte riktigt vad vi ska hitta på idag, men ska snart fixa klart mig så att jag kan åka in till stan och träffa henne, vilket känns efterlängtar då vi inte träffats så mycket den senaste tiden :/ men hon ska i alla fall nu sova över några dagar. Det kommer bli mysigt! <3
Men jag återkommer mer en annan dag och berättar vad vi faktiskt gjorde, så håll till godo! Hehe
.
Och lite kort om vad man gjorde igår kanske skulle vara lite intressant att veta, eller nja kanske inte, men ni får veta ändå :P Så, gick upp väldigt tidigt (kände verkligen inte för att gå upp, men studsade upp till slut i alla fall), kom iväg till skolan för att sitta och plugga i några timmar inför tentan som började klockan 13. Och usch och fy vad nervös man var innan, och kan ju säga att det inte är speciellt mycket bättre nu.. Urk! Tenta i biostatistik = inte min grej, om man uttrycker sig milt.. men men, får reslutatet om typ två veckor så får vänta och se.. Sen tog man sig in till stan för att träffa syrran, och vi begav oss till kungsan och lekte kungar, hahah eller nåt sånt ^^ Vi kollade i alla fall in "smaka på stockholm" eller vad det nu hette.. tog en cider och lyssnade på väldigt blandad musik - från kass opera med överdrivet höftsvängande på scenen (hur det nu tycktes passa in i opera, men men), till rätt bra musik med Svea Kafé.. Och det hade varit lite lättare att utså operaskriken på scenen om det hade varit lite snällare väder, men det blåste lite och va risigt kallt (skulle lyssnat på mamma, och tagit med jacka ^^ hahah). Så det va min dag igår i alla fall, rätt trevligt då man inte träffat syrran på bra många veckor!

Men nu ska jag fixa mig, så inte flickan får vänta! <3
Ni får ha det så bra! Och berätta gärna om eran sista dag i skolan!

Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

1 kommentar:

  1. Vår månadsdag var massa mysig ju älsk [: miihi <3 och nästa gång blir det en årsdag att fira (a) :D:D det känns bäääst :D:D:D <33
    och det är bra att du har lov nu, för då kan du ägna massa tid åt miiig (a) :D:D:D
    Jag älskar dig patrik <33

    SvaraRadera

 
Website counter