torsdag 25 juni 2009

Back to the 90's

Dunka dunka på kassettband...
Eller ja, det va väl inte riktigt dunka dunka musik på bandet jag hittade i min kassettbandspelar där hemma i skogen, hehe. Snarare lite romantiska låtar, och andra hippa låtar som jag faktiskt brukade lyssna på när det nu va jag senast lyssnade på kassetband xD Och jag tror att det är ett band som en av mina syrror spelat in, så skyll på henne för låtarna, haha. Och jag tänkte ge några exempel på låtar som jag hittar och sjöng med lite på nu när jag var hem (haha tur att man bor i skogen så bara mamma tvingades höra min otroliga pipa tjuta xD)

Här nedan; Celine Dion - When i need you


Här nedan; Mariah Carey - Hero


Här nedan; Peter Cetera - Glory of love

.

Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Website counter