lördag 13 juni 2009

Konst(igt)!

Anti-normalt gånger två...
Sitter och har det lite tråkigt framför datorn så passade på att kladda lite i paint för att visa min extremt utpräglade konstådra! Jag målade fram en lite trevlig midsommarstång med ett önskeväder, jämfört med regnet som evnisas med att falla midsommar efter midsommar! Så det första anti-normala är då alltså att man sitter vid paint och kladdar xD och det andra anti-normala syftar då på vädret på bilden ^^ hehe. Ska väl hem till norrland snart, och får väl se om man är kvar där över midsommar och kanske hittar på något eller vart man befinner sig! Vart ska du själv vara, och hur ska du fira din midsommar? (Lite tidigt ute, jag vet :P)
.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

2 kommentarer:

  1. jag vet inte om jag ens ska fira midsommar ._. får se hur det blir, har du kommit ner tills dess så vill jag träffa dig juu (a) <333

    SvaraRadera

 
Website counter