onsdag 24 juni 2009

Norrlandsbilder!

Mys och lek med kameran i norrlandsluften...
Här kommer dom utlovade bilderna från visiten uppe i norrland! Se och njut :D
.
Här ovan; Bara en liten somrig bild på den övre, och bild på Ozzi som försöker gömma sig bakom gräset där nere
.
Här ovan; Två bilder med växtvärk ^^ (och nej, hjärtat i mitten på den till höger är inte där naturligt :D)
.

Här ovan; Till vänster är det en bild på min cykel, som aa, inte är använd på ett bra tag så den har blivit lite inväxt :P Och till höger så är det en sne bild på ortens kyrka :D
.
Här ovan; Tre bilder på mig (jag vet, jag är väldigt generös :D hehe) och hunden på bilden där uppe till vänster är Ozzi, visst är han söt? :*
.

Här ovan; Aa jag bjuder på ännu en bild på mig - denna gången i hjälm från då jag fick leka lite med fyrhjulingen
.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

1 kommentar:

  1. Fagra bilder och du blev en pärla med det nyfixade håret! =)

    SvaraRadera

 
Website counter