fredag 12 juni 2009

Soffläge!

Talang och sen svenne film...
Ja, det blev i alla fall inte katastrof vinst i talang som föregående säsonger, så det, svenska folket, kan man väl kalla för framgång! Så grattis till er, och till *vadhannuhettesomvann*! Sen nu så tittar man lite på filmen Hans och hennes som man sett en gång förut, och den är väl egentligen inte speciellt bra, men finns det inget annat så, hehe. Men hörde ett lite trevligt uttryck som jag kände att jag behövde citera ifrån filmen, nämligen en sak som ena snubben sa efter att ha sagt en eller två meningar i mobilsamtalet, och det var något liknande med "Nej, nu kan jag inte prata längre, jag kan få huvudcancer" Hahah jag med min dåliga humor skrattade i alla fall åt det lite lama uttrycket xD och det är snubben på bilden
.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

2 kommentarer:

  1. hahah .. huvudcancer [x liite roligt var det så jag antar att jag också har dålig humor :p <333

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja just ja! Den var ju eeeehm, bra! =P

    SvaraRadera

 
Website counter