tisdag 16 juni 2009

On the move!

Fyra timmar buss...
Ja, nu var det då äntligen dags att åka hem till dom norrländska skogarna där man är född och uppvuxen! Har inte varit hem sen i början av april då det blev en liten kortis, men nu va det då f*n på tiden att man masade sig hemåt så man får slippa stress-stockholm ett tag! Fast kommer sakna älsklingen! Kommer vara borta en vecka tror jag, så det blir midsommar uppe i norrland va det lutar åt, så får se vad man hittar på då!
Under tiden som jag är där uppe kommer det med största sannolikhet inte bli någon som helst uppdatering här i bloggen så vi lever på smalband där uppe :P hehe. Jag vet att ni kommer sakna mig lika mycket som jag kommer sakna er :D Men om ni varit lyckliga nog att fått mitt nummer så är det bara till att messa (jag svarar tills pengarna tar slut xD hehe)
Men ni får ha det så bra, så hörs och ses vi! Ha en riktigt härlig vecka och midsommar! Ciao for now!
Bilden har jag tagit från våran trädgård uppe i hälsingland sist jag var upp!
.

Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

1 kommentar:

  1. usch jag kommer sakna dig massor :<<<
    vi får ta en vecka på mitt land sen också och koppla av tillsammans [: <33
    jag är lycklig nog att ha ditt nr (tack och lov annars hade vi varit ett tragiskt par :<<<) sååå jag kmr trackasera din stackars mobil tills du kmr ner igen .. (a) <33

    SvaraRadera

 
Website counter