måndag 8 juni 2009

Mysigt!

Chokladigt och härligt...
På våran månadsdag gick vi och köpte mumsiga brownies och dricka, och begav oss till något slags berg eller så, kanske snarare kallat kulle.. Men någon slags upphöjd plats med lite fin utsikt och trevliga bänkar att sitta och vila på :* Så vi satt där i det inte allt för fina vädret och frös i den alldeles för ihållande vinden, men det var mysigt ändå, för det va ju i alla fall i gott sällskap som jag satt där(a) :D Sen åkte vi hem till mig (oss :*), gick och handlade lite till maten som vi skulle laga (vilken för övrigt va kycklig tacos :D, det blev gott, tack vare att flickan är duktig i köket :*). Så, dagen blev helt klart lyckad och mysig! Ser fram emot kommande årsdag i juli! :D Och bilden är tagen från det där berget
.
Sen i övrigt i helgen, så har jag inte gjort speicellt mycket om jag ska vara ärlig! Flickan har ju sovit över, så vi har mest varit inne och haft det mysigt! Och det är ju härligt att inte behöva göra något också, och framförallt slippa plugga ^^. Så min helg, och idag, har varit lugn och skön!
Får se vad veckan har att erbjuda! Förhoppningsvis något i trevlig kombination med vackert väder :D

Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

1 kommentar:

  1. mihi ja det var kaaallt :<< men dock mysigt :D <3 och maten blev god (trots att jag brände), jag är väl inte duktig i köket heller älskling? :D du är dock väldigt söt som tkr det <33
    Och ja nästa gång är det årsdag, ser fram emot den <333
    förlåt om jag va tråkig på kvällen, med mitt överdrivna hjärta och så .. <33
    du är bäst älskling <3 GRATTIS PÅ OSS<33
    ps. bilden blev väldigt fin! du är verkligen duktig :D <33

    SvaraRadera

 
Website counter