måndag 29 juni 2009

Solsken!

Uppe med tuppen...
Vaknade rätt tidigt för att vara sommarlov, men kunde inte somna om i värmen trots att jag va redigt trött, så det va väl bara till att gå upp. (ps. påminn mig om att jag borde köpa en fläkt av något slag!) Sen så hamnade man här, och har väl inte varit så väldigt produktiv.. Men jag har dock sökt ett exjobb, så får se om man får något svar på det! Och nu borde jag nog gå och försöka slipa, borra och skruva lite på mitt utseende så att man vågar sig ut bland folk också, då jag ska träffa en kompis idag =) dock inte klart än vad vi ska hitta på, hehe. Men spontanitet är ju härligt! Så.. jag ska nog logga ut nu.
ps. så har min mobil börjat bråka igen... morr
Ha en underbar dag i solskenet, och glöm inte att dricka vatten
.

Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Website counter