torsdag 25 juni 2009

Nästa tripp!

Lämnar storstan för internetlöst land... igen!
Ja, nu får ni överleva utan uppdatering på några dagar, igen.. Förlåt! Men men, sånt är livet, och dessutom så ska ni väl inte hänga på datorn dagarna i ända, så se det som att jag gör er en tjänst :D moahaha. I alla fall så sover jag över hos flickvännen i natt, och sen bär det av till nån asfaltslös liten håla :D kommer bli mysigt :* Men ni får mysa i solskenet, så hörs vi när jag når storstan igen!
ps. jag bjuder på en liten bild på kärleksparet (jag är snäll, jag vet :D)
.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

1 kommentar:

  1. miihi det var massa mysigt :D både hemma hos dig, hos mig och på landet [: <333
    Och det var mysigt när vi bada (a) mihi <3
    Och nu saknar jag dig .. uhu .. <3
    Jag älskar dig patrik <33

    SvaraRadera

 
Website counter