söndag 28 juni 2009

Helgen

Då; sol, vind, vatten, och skog
Nu; asfaltscivilisation
Då var man tillbaka till höghus, tunnelbana, pendeltåg och allmänt dålig luft.. Och för att inte glömma; den härliga boskapsträngseln. Detta efter en härlig helg i skogslandet, med stekande sol och isande vatten! Kan ju i alla fall börja med att berätta att badkrukan (dvs. jag ^^) tog mig ett dopp i det blåa - och herreguuud va kallt det va! Hahah, nja kanske inte egentligen, men jag tyckte det va rätt kallt, men men, jag kämpade mig i! *Stolt* :P
Sen så har man vandrat runt lite på sightseeing bland träd och flygfän med flickan! Men har också solat och försökt få lite färg på det vinterbleka kroppen - kan väl inte säga att jag lyckades så bra, men lite mindra blek kanske :P Och har även spelat kort, hoppat studsmatta, lekt lite med kameran, plockat och ätit lite sommarvarma smultron, och allmänt haft det mysigt med flickan!
Bifogar lite bilder från helgen!
.





.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

1 kommentar:

  1. miihi det var massa mysigt på landet, men kanske inte lika mysigt att komma tillbaks til stan .. ._. <3
    och du var massa duktig som badade ju älsklingen :D:D: maha grattis lr ngt :D <333
    längtar till mina tre veckor i norrland med dig, kommer också bli massa mysigt juu :D <33

    SvaraRadera

 
Website counter