tisdag 30 juni 2009

Inte mysigt!

Ofrivillig bulimi mitt i natten... gånger två!
Det va länge sen man mådde så illa.. Hade till och med glömt bort hur jobbigt och vidrigt det faktiskt är att må illa och spy! Men kroppen tyckte väl att det va dags att påminna mig, så i natt vaknade man 03.30 av att man mådde illa. Fast att springa rakt in på toa och spy och sen må bättre va det då inte direkt tal om, nej nej! Här ska det mås illa en stund så att man verkligen får plågas innan man får nöjet av att spy upp dagens mat också.. Herregud! Men lyckades i alla fall spy ett antal gånger och må lite bätte, och va i säng igen strax efter fyra. Meeen, den som trodde att det räckte där - den trodde fel! (Jag tror förövrigt att gud är satan - ja, varför skulle han annars komma på ett så omysigt sätt för kroppen att försöka må lite bättre??) Så det va bara till att bli väckt igen 05.20 och in på toa - samma visa igen! Och sen tillbaka till sängs och skönt nog så slapp man mer spya.. hittills *knock on wood*.. Så får väl vänta och se om man får lov att må bra resten av dagen! I alla fall så va jag nästan så grön i ansiktet i natt som jag är på bilden;
.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

1 kommentar:

  1. stackars älsklingen :( det är inte så mysigt att må illa och spy nej, men det var bra att du mådde bättre sen :D och du har väl inte mått illa ngt under dagen idag? :oooo <33
    haha ngn mer än jag som övderdriver lite ser jag ;) <3333

    SvaraRadera

 
Website counter