onsdag 24 juni 2009

Skumpa!!

Pulsen tillbaka på det normala...
Glömde att säga att man passade på att inhandla lite champagne när man va hemma i skogen. Varför, kanske ni undrar? Jo, det var så att vi hade en grymt svår tenta i världens tråkigaste och svåra kurs (i biostatistik) precis innan vi slutade, och jag va nästan säker på att jag skulle tvingast göra om, så då sa jag att jag skulle köpa champagne OM jag klarade den! Så ja, ni kan väl alla gissa hur det gick på tentan :D (och för er som inte orkar tänka så mycket just när ni läser detta, så kan jag säga att jag klarade den - med råge! Och därför blev det köp av champagne.. som jag dock inte "vågat" öppna, eller ja snarare att jag tyckte att den va för fin för att öppnas och halsas där helt själv av mig, hahaha! Så den står hemma i skogen och väntar på rätt tillfälle :D
Det är en bild, tagen av mig, på champagnen jag köpte
.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Website counter