tisdag 9 juni 2009

Triple X

Blixt, text och fixeri...
Nu i sommar tänkte jag passa på att ägna lite tid till att leka runt lite med kameran och försöka fånga en och annan bild, som man kan fixa och trixa lite med så kanske det blir något värt att titta på. Ett minne av sommaren NollNio inom fotografiers ramar! Och sen tänkte jag även försöka hinna med lite skrivande; poesi givetvis, men också kanske någon novell (om inspirationen kommer!). Så det kommer bli skönt att hinna få tid till några intressen som inte får så mycket utrymmen under terminerna!
Just ja, sen ska jag försöka samla kraft till att läsa någon bok också! Jag har en på svenska som jag påbörjat, så kanske förmår att läsa ut den i alla fall, heheh!
That's all for now!
Bilden är på en ros som flickvännen fick, och det är jag som tagit bilden och redigerat den - enjoy!
.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Website counter