måndag 29 juni 2009

Egopics

Fotovänlig mask på och lek med cam...
Lilla kompisen va ju segpropp så man hann ju till och med ha igång datorn igen och leka lite med webbcam innan man skulle iväg in till stan! Så det gjorde jag, och tänkte bjuda på några bilder här. Men först, så ville jag bara säga att det varit otroligt härligt väder, fast dock kanske lite klibbigt varmt även nu på kvällen, men ändå skönt! Får hoppas på snällt och fint väder imorgon också, då jag ska träffa flickan - vet dock inte ännu vad vi ska hitta på, men det blir säkert mysigt! Så det är vad jag ska göra imorgon :D så nu vet ni! Men här kommer dom utlovade bilderna i alla fall;
.


.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

1 kommentar:

  1. Han ville väl göra sin lite fin för dig, drf det tog så lång tid. Det tror jag i alla fall xD
    Miiiihi jaaaa imorn träffas vi :D:D:D:D haha .. jag saknar dig, faktiskt <3 en dag är lång tid utan dig <33 Och jag har inte kommit på ngt vettigt att hitta på heller :<<< meeen som sagt, det blir nog massa mysigt :D <33
    snyggis bilder på min älskling där, mums <333

    SvaraRadera

 
Website counter