söndag 14 juni 2009

Innedag!

Hittad och avdammad...
Efter att flickvännen begett sig hemåt och lämnat mig helt ensam i min gardinlösa lägenhet, så satte jag mig vid datorn och bestämde mig för att hitta syrrans gamla cam som jag visste att jag hade här någonstans! Och duktig som jag är, så hittade jag den ganska snabbt *mhmm stolt* hehe. Så dammade av den och körde in sladden och lyckades faktiskt få igång den (okej, ska erkänna att jag inte gjorde något haha, det va datorn som för en gångs skull va duktig och gjorde allt arbete!). Så lekte lite med den och satte sen ihop ett litet kollage av bilder! Och snäll som jag är, så delar jag gärna med mig av dom bilderna, trots att några av dom helst inte skulle få se dagsljus ^^ men ändå :D
Se och njut :*
.
Reed me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

1 kommentar:

 
Website counter