onsdag 1 juli 2009

Bänken!

Shoppa och mys på stan...
Sprang runt lite på stan med flickan idag och letade ett par shorts, då jag tyckte att jag hade ett par för lite - Och hittade tillslut ett par blåa på dressmann som jag slog till på, heheh! Sen gick vi till våran bänk (jaa, vi ha en bänk - den bänk där vi satt första gången vi träffades, och samma bänk som vi klottrat lite på, hehe ^^) Så det är vad jag har gjort idag, och nu sitter jag lite här, fast ska kolla på Armageddon. Bjuder på en bild som föreställer min och sandras händer som bildar ett hjärta runt vårat klotter (Patrik 'hjärta' Sandra, 06-07-08) på bänken!
.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

1 kommentar:

  1. miihi gull :D:D jag tycker om våran bänk, och idag är det ett år sen, tiden går fort när man har roligt, eller ngt ^^ <333 Jag älskar dig <33

    SvaraRadera

 
Website counter