torsdag 2 juli 2009

Städning!

Lite skit i hörnen har väl inte skadat...
Men jag borde klippa av nätverkssladden och dra igång och städa, hm, men det är ju så varmt o.O man orkar ju inte släpa fram dammsugare och hela kittet.. Fast jag ska nog försöka hitta energi nog till att snygga till lite här, för jag har redan sagt att jag ska göra det idag - så då får man väl så lov att göra det också ^^ antar jag :P hehe. Har rent allmänt inte gjort speciellt mycket idag, kollat/kollar lite på tennis, käkar glass och dricker massa vatten :D Hoppas ni också kommer ihåg att dricka massa i varma tider som dessa!
En bild på mig på kastellholmen (eller vad det nu heter :P)
.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

1 kommentar:

  1. du ska städa massor! :o du dissade ju mig för att städa så fram med damsugarn bara! morr <33
    och ja det heter kastellholmen {: <33

    SvaraRadera

 
Website counter