torsdag 2 juli 2009

Fototjuv!

"Snart" examen, så hit med systemkameran!
Själv så orkar man bara släpa med sig mobilen (med sina påstådda 8.1 megapixlar) och får väl egentligen inte så såeciellt bra bilder, även om några blir helt okej på håll.. men detaljer är väl inte dess starka sida :( Så när man jämför med andra, bättre, så framstår den som kass :O så ja, jag ska då fan önska mig en systemkamera när jag tar examen - och får väl så lov att orka släpa med den då, men det ska väl knappast vara något problem! (Hahaha, jag pratar om något jag antagligen inte kommer få, men ändå - man kan drömma :D)
Och vill bara visa upp en bild som jag älskar! En bild som flickvännen tog igår vid våran bänk! Duktigt fotat älskling! :* (hon har dock inte systemkamera, men jag antar att det även är fotografen som spelar in :D)
.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

1 kommentar:

  1. du får säkert din systemkamera :* <33
    aaw gull :D du är söt <33 Så jag får väl tacka och bocka .. lr niga? ._. [x :D <33
    mihi min kamera BORDE vara sämre, för jag har 7.2 på den, knasigt .. dom har väl mosat in massa annat i min, drf den är så stor [x lr ngt.
    I alla fall, du är sööt och jag älskar dig :D:D <33 och jag tycker också om min bild, höhö.. <33

    SvaraRadera

 
Website counter