söndag 12 juli 2009

Spegel spegel...

Oslipad diamant... fast av glas!
Ja just nu är det knappast mig som spegeln skulle visa om man skulle fråga vem som vackrast är, hehe! Men man kan väl på ett sätt säga att man i sitt nyvakna skick är som en oslipad diamant - fast gjord av glas. Detta då man väl kan fixa och trixa lite så att man vågar sig ut på stan (ska träffa flickan idag :) fast vet dock inte vad vi ska göra än :*) - Men man når ju bara en viss nivå :P så därför kanske man inte kan få kalla sig diamant, hehe. Men nog av mitt konstiga svammel! Jag ska gå och fixa mig nu i alla fall! Ni får ha en bra dag idag :D
.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

1 kommentar:

  1. i mina ögon är du världens vackraste diamant, så det så! :* <3333

    SvaraRadera

 
Website counter