onsdag 15 juli 2009

Fotolek!

Ladda in, ladda upp - och voila!
Jag var in och läste denna blogg ANNFLICKAN och hittade ett inlägg där hon hade lagt upp några bilder som hon hade lekt fram på en hemsida som jag inte hade hört talas om. Denna sidan som ni hittar till HÄR och den heter i alla fall PhotoFunia och där kan man ladda upp bild på sig/sitt ansikte och få det insatt i en färdig bild på bara nån sekund! Hehe dom flesta blir faktiskt väldigt bra, men det va några där det blev väldigt roliga bilder, hahah. Så det är vad jag har gjort hittills idag :D Och jag bjuder på några av bilderna som jag lekte fram! Enjoy!
.


Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

2 kommentarer:

  1. hahahah, tack själv för lite extra reklam xD men den sidan är faktiskt rätt bra, kan göra lite såhära småroliga bilder :)

    SvaraRadera

 
Website counter