fredag 24 juli 2009

På mina bara knän!

På alla fyra - i en aktivitet inte värd den positionen...
Regn regn och åter regn.. man blir ju rätt less måste jag erkänna! Men men, å andra sidan så får man väl se det som en utmaning att inte slösa bort hela dagar framför datorn eller tv:n, hehe. För det finns lite saker som behövs fixas här inne i huset som är rätt oberoende av vädret - fast ändå dock lite, då humöret kanske inte blir det bästa när allt man ser ute är grått och trist, och kanske inte riktigt känner sig på topp för att leka hemmafixare! Men ändå, det behövs ju göras, så jag får väl ta och krypa omkring lite på alla fyra så det blir fixat nångång. Ja, jag kanske ska berätta vad det är för trevlig aktivitet som fått mig ner på alla fyra! hehe.. Det är i alla fall golvet i ett av rummen här som måste fixas. Så jag har rivit ut mattan och nu måste golvet göras i ordning lite innan vi kan lägga golv - Detta golv som ska inhandlas idag! Så får se när det kan komma på plats också. Så det är vad jag ska försöka göra idag! Och tänkte bjuda på tre låttips som ni kan köra på repeat en regnig dag som denna. Enjoy!







Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

2 kommentarer:

  1. Sv: Ha,ha! Varför inte använda den i skolan? Är väl ytterst passande för en universitets-student med Hello Kitty-låda? ;P

    SvaraRadera
  2. stackars älsk :* <3
    i övermorgon kmr jag och pussar lite så kanske det känns bättre (a) <33

    SvaraRadera

 
Website counter