måndag 13 juli 2009

Fattigare!

Runt runt som förvirrade burhöns...
Det va ungefär lika svårt att hitta det man skulle, och blev lika förvirrad och bortlurad av distraherande saker som jag trodde... Alltså, man hittar saker som man inte behöver, medan man får leta som en galning efter det man ska ha! Och sen så blir det ju knappast bättre av snurrformen som gör att man nästan springer hundra varv på varje plan innan man fattat att man redan gått där nittionio gånger redan.. Men men, det är väl lite roligt med rund form, även om det är lite opraktiskt, hehe. Men jag kom i alla fall dit med min inköpslista, och följande va vad jag köpte; en röd bordslampa, tre tryck-lampor och batterier till dessa, en gardinstång, två stolsdynor, en påse godis (hehe sånna där fiskar om ni vet? från malaco), två rosa och två svarta ramar, och det va nog allt! Men jag hittade även en byrå som jag ska köpa när tid och pengar till det fås! Och seeen när man väl hittat det man ska, så ska man ju betala också.. Och jävla sommarjobbare! Hon i kassan vi stod i (som tillsynes såg ut att kunna gå fortast då den va kort och inte så många saker per person), men såå fel man kan ha! Hon va en så grym segpropp att man börjar ju undra vad dom har för låga jävlans krav på dom dom anställer.. Herregud säger jag då bara! Skärp dig Kamprad!
Bjuder på en bild på det runda varuhuset och en bild på kassen man har inne i affärn
.
.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

1 kommentar:

  1. jag tycker om den röda lampan, faktiskt :* <33
    och ja ikea är knasigt, för vet duu? jag var faktiskt också med :ooo så det så <33
    du är söt <33

    SvaraRadera

 
Website counter