tisdag 14 juli 2009

Gratisbio.se!

Klick här, klick där - och vips så har du redan massa poäng!
Jag vet att jag redan skrivit om gratisbio.se, men det är ju en så bra sida och så lätt att få poäng att jag känner att jag måste nämna den igen för er som har missat det!
Men varför bli medlem, kanske ni tänker? Om du varken vill ha gratis presentkort eller biobiljetter, och inte heller vill ha roligt undertiden du snabbt skrapar ihop dina poäng till dessa, nej då ser jag ingen anledning till varför just Du ska bli medlem. Men nu kan jag ju nästan lova att du faktiskt inte skulle tacka nej till ett gratis presentkort - Ett presentkort du kan välja att få på väldigt många ställen, beroende på vad just Du för stunden känner att du är i behov av och kanske redan planerat att handla, då är det väl helt perfekt att du får lite hjälp på traven och kanske till och med har råd att köpa något extra! Så bli medlem nu http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=172564 - only one click away! Och när du blir medlem via mig, så får du självklart 50 poäng (precis som alla får) men du får också 25 poäng extra för att du blev värvad! Så, 75 poäng rakt in på kontot direkt när du blir medlem!



Sen finns det diverse saker du kan göra för att samla poäng! Du får bland annat ett poäng/dygn om du loggar in (vilket ger 365 poäng på ett år om du loggar in varje dag, och en inloggning tar inte speciellt många sekunder, eller hur?). Du får även ett poäng/dygn om du skriver i någons gästbok (så då kan du passa på att vara lite social och göra din tid på sidan lite trevligare). Poäng för att bli vän med någon får du också - två poäng/dygn! Så som du kan se så belönas du för att vara social! Riktigt nice!
Sen kan du även ta del av erbjudanden; allt från 100 % gratis, till att handla hos en butik och få poäng för det! Du kan också vara med i olika tävligar - det kommer nya lite då och då! Och sen kan du givetvis även göra som jag gör nu; nämligen att blogga om gratisbio.se
Och för att blogga om gratisbio.se så kan du få allt mellan 10 till 1000 poäng beroende på lite olika faktorer som du kan läsa om på sidan, men som minst alltså 10 poäng! Och du kan även vinna 500kr hos Nelly om du bloggar om gratisbio.se - Så vad väntar du på? Get started right now http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=172564
.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

2 kommentarer:

  1. sv: ja, det var en del bilder på mig och min tunga där ja :P Tycker verkligen att du ska hitta på något sånt! :D

    SvaraRadera
  2. Det här blogginlägget får du säkert flera poäng för ^^ snyggt!

    SvaraRadera

 
Website counter