måndag 6 juli 2009

ETT ÅR!

Mitt hjärtas livskamrat, Sandra Boman Sunesson
I en svartvit värld
är du en färgsprakande prick
- min färgpalett i vardagen
Det är du
som färgar mitt blod rött
- rött av kärlek

Det är du som är min sol
som pulserar ut värme
och kärlek
till mitt kantfrostiga hjärta
som tvingas till passionerat bultande
i en kropp där du läker sår
och bygger känslor
från en värld
bortom den
jag någonsin ens drömt om

Men din kärlek,
- vår kärlek,
är äkta,
och jag älskar dig

Jag älskar dig ända ner på DNA-nivå
där det står skrivet
att ditt hjärta
är mitt hjärtasl
ivskamrat
-nu

och föralltid
//Patrik Andersson

Sum 41 - With me Vår låt älskling!




Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

2 kommentarer:

  1. Och ännu en gång har du fått mig tårögd (': <33
    Jag älskar dig patrik, mer än ngt annat <33
    Du är ljuset i mitt mörker <3
    Mitt liv, min kärlek och bästa vän <33
    Jag kommer aldrig kunna beskriva i ord hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älska dig <33
    Du är det bästa som hänt mig älsklingen <33
    och Grattis på ettårsdag älsk :D:D:D <33 (fast mest grattis till mig som fått dig, mihi <33)
    06-07-08 - lyckligaste dagen i mitt liv ,
    06-07-09 - ett år av lycka <33

    SvaraRadera
  2. gud så gulligt skrivet :)
    LYCKA TILL I LIVET MED VARANDRA :D


    skriv gärna en fråga i vår frågestund på bloggen :) ha en bra dag! :)

    SvaraRadera

 
Website counter