söndag 5 juli 2009

Söndag!

Tennis, flickan, och pendeltåg...
Tog en härlig sovmorgon idag - det va härligt att sova ut! Sen blev det lite lek på datorn och sen fick man vara hemmafru och diska lite också. Sen blev det en tur in till stan för att träffa flickan, vi gjorde inte så mycket - va på mcdonalds, och sen käkade muffins och försökte hålla fåglarna borta! Morr, dom är så feta efter att alla kastat diverse saker åt dom.. Hoppade på pendeltåget efter det och fick se något jag aldrig trodde jag skulle få se på ett pendeltåg.. nämligen, ett blöjbyte! Jag menar, hur jävla bråttom kan det ha varit - det va ju en blöja! Det är ju till för att gå på toa i liksom.. jävla pucko familj med typ tusen barn som inte kunde sitta still heller.. sånt är härligt.. Men hann iaf hem i tid för att hinna se lite av tennis finalen - helt underbart bra final, dock kanske fel vinnare, men men i alla fall! Och nu sitter man här, och kollar på film på 3'an! Vad gör ni själv?

Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

2 kommentarer:

  1. Jag ville inte hålla duvorna borta, mina bebisar juu :oooo <3
    hahah ofta man byter blöja på pendeln .. usch :<<< <3
    Själv så kolla jag på filmen på 5an, lite snutt sådär.
    Och sen så saknar jag dig <333
    Påminnelse nr2: glöm inte citron grejen och oth boxen imorn :D <333
    pusspåminälsk <33

    SvaraRadera
  2. sv: jao de ska vi:) ser ut som det blir piteå,och sen gbg:)
    jaahdå det är bara att anmäla sig:D

    SvaraRadera

 
Website counter