onsdag 22 juli 2009

Sommar idag!

Sol och en doft av nyklippt gräs...
Vaknade i ottan då hundarna tydligen ville ut, så då får man snällt vakna och ta ut dom, men kastade mig i sängen efter det och lyckades halvt sova några timmar till, men vaknade typ halv 10 ändå ^^. Men en dag som denna, då solen skiner och det är rätt varmt, så kan man väl faktiskt tycka att det va rätt skönt att inte sova bort hela dagen! Så jag klädde på mig och gick ut och klippte gräset - det behövdes verkligen för det började se ut som värsta djungeln här ^^ okej, kanske inte, men nästan :P Vilket ni nog även ser på bilden. Och sen har jag fixat lite ute i trädgården, bland annat planerade jag om några saker.. vilket jag nog inte skulle gjort - för det va en pissmyra som bet sig fast och pissade på mig! Hade glömt hur ont det gör! Men det har i alla fall gått över nu, så ska väl inte klaga, hehe! Hoppas ni har det lika soligt och skönt som jag! Vi hörs!
.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

3 kommentarer:

  1. sv; hahhaha jaa:)
    ja visst är den?:D
    -
    härligt äre nu när solen kommer fram! ;D

    SvaraRadera
  2. jaa idag var det sommar! :D helt underbart med en sån dag när det varit så mycket regn! <3
    hopas det är bra väder när jag kommer upp också så vi inte sitter inne som små burhöns i över två veckor :ooo <33

    SvaraRadera
  3. HAHA! du ska bara se vissa delar av vår trädgård XD Det har t.o.m börjat växa träd bland rabbaterna. trevligt trevligt^^

    SvaraRadera

 
Website counter