tisdag 14 juli 2009

Dagens fyra s!

Skura, skruva, surfa och slappa...
Idag har jag väl egentligen inte gjort så mycket. Vaknade runt elva kanske, öppnade fönstret, satta mig i soffan, och tjoflöjt från ingenstans så blir det värsta skyfallet.. Kanske inte den bästa starten på en dag! Så jag har bara varit inne idag, men det kan ju vara skönt det också - och det är faktiskt rätt mysigt här i min lilla etta (fast flickan skulle gärna få vara här!). Men jag har i alla fall skurat och diskat lite - ganska duktigt av mig ^^. Även hängt upp gardinstång och gardiner, och skruvat upp några skruvar som jag hängt upp fyra små tavlor på! Har givetvis även suttit här vid datorn och surfat loss lite - kanske inte så produktivt, men hittade en låt (instrumental) från twilight som va riktigt skön, och hittade en väggdekor som jag ska köpa när pengar till det fås! Sen har det blivit lite allmänt slappa också framför tennisen på tv ^^ Rätt skön dag tillslut i alla fall!
Bifogar låten här, så spela och njut



Bjuder på en bild på hyllan jag satte upp i förrgår, med belysning jag fixade igår, och tavlorna jag hängde upp idag :*
.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

2 kommentarer:

  1. den där låten är fin! :D <33
    mihi min ljusslinga fick vara med också, massa fint juu :D:D <333

    SvaraRadera
  2. Woah :O ditt fel att jag knarkar den där låten nu :L så vid lämpligt tillfälle ska du logga in på msn och säga vad den heter, så jag kan hitta den och spela på repeat ett tag till, när jag inte har ngt internet :L

    SvaraRadera

 
Website counter