lördag 25 juli 2009

Innedag!

Skrapa skrapa skrapa...
Idag har jag inte haft så varierad dag kanske, hehe. För jag passade på att fixa och dona lite med golvet i syrrans rum nu idag när jag inte hade något planerat, och då vädret har varit grått och trist (därför bjuder jag, mest mig själv, på en liten bild på en blomma från en dag då solen letade sig fram efter massa regn - dvs. för att påminna om att efter regn kommer solsken!). Så nu är man totalt mörbultad och skulle verkligen behöva en helkroppsmassage, några plåster och kanske smärtstillande! Men det är det förhoppningsvis värt, och jag är nästan klar med förberedandet och preppandet av underlaget så det bara är att slänga in clickgolvet, i ek, som jag köpte igår. Så det går framåt i alla fall! Men nu ska jag stänga av här, kolla klart på filmen (102 dalmatiner), ringa flickan, och sen sova - för jag är helt slut! Så vi får höras en annan gång, kanske imorgon.
ps. imorgon kommer flickan hit! yääy, jag längtar - kommer blir mysigt!
.
Keep reading me, seeding me, and telling your friends about me // Il poeta della luna

2 kommentarer:

  1. du kan få lite massage när jag kmr upp :* mihi <333
    och ja imorgon kommer jag upp :D <33

    SvaraRadera

 
Website counter