måndag 20 juli 2009

Online!

Illgrönt, ljusblått, mörk blått...
Här trodde man att man skulle behöva finna sig i segisinternet resten av sommaren typ.. Men(!) det slipper jag! För moster och kusinen som ska utomlands lämnade deras dongle (världens fulaste namn btw), så nu kan är man åter online och kan surfa som en tok :P hehe. Så det kanske blir lite uppdateringar här i bloggen ändå! Fast dock nog inte så mycket bilder då mobilen vägrar fungera med datorn så kan inte föra över bilder med den.. så får skicka bilder via bluetooth till min andra mobil och sen lägga in dom.. men det är ju redigt jobbigt, så som sagt, kanske inte så mycket bilder (i alla fall inte nya bilder) på ett tag! Och även fast jag nu är online, så tycker jag att vi håller månadens blogg tävlingen öppen precis som tänkt - så anmäl era bloggar till den! Du har ju inget att förlora på det! :D
.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

2 kommentarer:

  1. sv; jo men visst är det? ;D hahaha, jag suger på att fiska... det är bara att inse:]

    SvaraRadera
  2. woho :D då får man ha lite mer kontakt med dig dom sista dagarna då :D <33
    uhu .. men inte så mycket dator när jag kommer upp vaa? <33

    SvaraRadera

 
Website counter