lördag 11 juli 2009

Minne från söderlunch!

Klick klick, och lite snurr på fokuset så hamnade även jag på bild...
För ett litet tag sen så var man på söder och käkade lunch med pappa, syrran och hennes kille. Och då hade gubben med sig sin systemkamera (Morrrr, jag vill också ha! Okej?!) och tog några bilder - dessa bilder som jag hittade igår på hans hemsida och kände väl inte direkt att det blev någon bra bild på mig.. MEN snäll som jag är (vad det nu ska vara bra för :P hehe) så bjuder jag på en av dessa bilderna! ps. jag har för mig att jag käkade nån slags tortilla med ost, och drack cider mitt på blanka dan :P
.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

1 kommentar:

  1. hej snygging ;)) (a) <33
    ibland är det okej att dricka cider mitt på blanka dagen, så länge du inte sitter och halsar vodka under lunherna så [x <3

    SvaraRadera

 
Website counter