tisdag 21 juli 2009

Växlande regnighet!

Uppehåll där, duggregn här, spöregn hit, och solglimt dit...
En av mina syrror var hit med sin dotter (emma) och hämtade upp mig, så vi åkte till grannstaden och shoppade lite. Och både på vägen dit och hem så va det regn i olika mängd, storlek och hastighet lite om vart annat - fast grått nästan hela vägen, överallt! Tror dock att jag såg några solstrålar som försökte tränga sig igenom på nåt ställe, men inte direkt mycket. Så rätt trist väder med andra ord.. Men i alla fall så shoppade jag lite; en matta (80 gånger 150) som går i blått och grått som jag ska ha under soffbordet, och en svart dörrmatta med ram och text välkommen, i silver och lite annat smått och gott, bland annat ljus.
Sen i bilen så hade emma några mjukisdjur, bland annat tiger, nasse och nalle puh, som alla hade en lite lustig lapp (eller ja, egentligen inte, men jag tog kort på det så då kan jag väl lika gärna lägga ut det :P) och för er som ser lite dåligt :P så står det PMS på lappen :D
.

Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

4 kommentarer:

  1. sv: tackartackar, kul att höra! håller dock på med en ny design då jag har haft den här i över ett år.
    Och promenaden, att vi ens gick utanför dörren var ett under så den promenaden var tillräcklig ;)

    SvaraRadera
  2. Sv:
    Jag såg trean, njaaa den va helt okej. inte sååååå rolig men ändå :)<3

    SvaraRadera
  3. hahah va opassande xD stackars små djur [x <33
    du får visa mig mattan sen, jag vill seee :* <3<3<3

    SvaraRadera
  4. *ASG* Hur tråkigt hade du i bilen när vi åkte då? :P Visste inte att det stod så på Emmas nallar. *hahaha* Får väl skylla på hennes mormor som köpte dom åt henne. =)

    /Syster Yster

    SvaraRadera

 
Website counter