lördag 18 juli 2009

Från skogen!

Röksignaler, tallbarr och grusväg – men jag lever
Ja, jag tänkte väl att den kanske kunde vara bra med en relativt snabb uppdatering, bara så att ni vet att jag överhuvudtaget har överlevt! Men det krävs mer än en 4 timmars bussresa med träsmak för att ta kol på mig, hehe. Och den här gången gick timmarna, ergo bussresan, relativt snabbt, så det va skönt! Å nu är man alltså här hemma i skogen och fått smak på riktig luft också – känns underbart ju! Fast man saknar ju flickan ._. men hon kommer upp om inte allt för länge! Men jag har väl inte så speciellt mycket mer att säga för närvarande, jag tar det mest lugnt här uppe än så länge, hehe. Och får väl se vad dom kommande dagarna har att erbjuda! Får hoppas på extremt härligt väder, mycket glass och kanske en kommentar eller två på detta inlägg! Men nu ska jag fixa mig (haha ja, man gör det hemma i skogen också när man ska nånstans ^^) för jag och morsan ska in och handla lite. Så vi får höras, kära bloggläsare! Glöm inte att anmäla era bloggar till min månadens blogg-tävling - ni kan göra det HÄR! Ha underbara dagar tills vi hörs igen!

Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

3 kommentarer:

  1. Jag saknar dig oxå ju här borta i skogen ._. uhu .. <33 Men ja snart kmr jag, om en vecka och en dag :D mihi <333

    SvaraRadera
  2. sv: nä, jag fick inte sååå mkt för mitt inlägg. Kanske 30-40 poäng. Vad fick du?:)

    SvaraRadera
  3. Haha tallbarr och grusväg lever jag med varenda dag :P :D

    SvaraRadera

 
Website counter