fredag 10 juli 2009

Fångad av en stormvind!

Slänger med håret i den batteridrivna vinden...
Letade och plockade lite i några påsar och lådor som ännu inte blivit upppackade på dessa dryga tre månaderna som jag bott här.. lite slött kanske, men har man inga hyllor eller liknande att sätta upp allt, så blir det lätt att det får ligga där det ligger istället - men jag är på g! Men det va inte riktigt det jag ville prata om, utan snarare en sak som jag hittade där. Vilket var en liten sån där handfläkt som låter lite så där hemskt, men som faktiskt lyckas blåsa lite frisk luft - vilket kan vara nog så behövligt en varm och kvävande dag... Vilket vi dock inte haft på ett tag nu, så det va ju bra timing att jag skulle hitta den nu. Jag menar, varför kunde jag inte råkat springa in i påsen tidigare, när fläkten faktiskt hade kommit till stor nytta.. men icke! Men aja, jag ska väl inte klaga, jag har ju hittat den nu. Och så ska jag ju faktiskt försöka inhandla en bordsfläkt också, för det kan vara bra att ha. Man ska dock orka släpa på den hem från affärn också.. hahah, lat man får bli :(
Bilden är på min lilla söta fläkt, som jag tror att jag fått från en av mina syrror, förra året tror jag! Och den är härligt lila också :D
.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

4 kommentarer:

  1. haha bara för att jag nöter hans låtar(A)
    Men bump in the road är jävligt fin den med:)

    SvaraRadera
  2. jag gillade din fläkt, den är söt! faktiskt. den gillade mig också, den sa det (a) <33

    SvaraRadera
  3. Hahaha... Har du kvar det lille fläkten som du fick i ditt paket av mig! Där ser man, men ölen du fick i samma paket är väl borta för läääänge sen va? :-P

    Ses snart, saknar dig!
    /Stora syster yster

    SvaraRadera

 
Website counter