lördag 11 juli 2009

Dance monkey dance!

På med musiken, upp och hoppa, och släpp loss...
Jag va väl knappast den som tog herr jacksons död så allvarligt, men visst, han har varit stor och rätt bra innan han förstörde sig själv - så på så sätt är det väl lite tragiskt. Men nej, jag är inte sååå efter att jag tror att det va idag han dog, men det va dock idag som jag hittade det här klippet, och det vill jag att ni ska se! Oavsett vad ni tycker om jackson, för det är ju en hyllningsdans till honom - Men det är dansen och hur dom gör det som gör det rätt häftigt, så kolla in det! (hela rutan ville tydligen inte synas, så klicka på den för att komma till youtube om ni vill se hela rutan)
.


Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

1 kommentar:

 
Website counter