tisdag 14 juli 2009

Jag är rik!

Blogga blogga blogga - och nu är man rik!
Hahaha okej, det kaaanske finns en lite möjlighet att jag överdriver bara LITE men, det är så här! Jag såg att det va en som hade värderat sin blogg, och då ville jag också göra det. Så jag klickade mig till den sidan där man tydligen kan göra det (för er som också har blogg och är nyfikna över värdet på eran så heter sidan http://bloggvarde.se/). Så jag skrev in min blogg url och fick upp ett värde på
vilket för mig va helt överraskande högt värde på en blogg som inte speciellt många läser, och ännu färre kommenterar! Men det var vad dom sa, så man får väl lita på det - Men jag är säker på att det kommer sjunga som en sten, och jag lär väl bli skyldig pengar xD nu när jag snart ska dra iväg hem till hälsingland och inte uppdatera speciellt mycket! Men desto större anledning till att blogga om mitt värde nu, för jag kanske har nått min peak! Heheh, tyckte det va lite roligt att få min blogg värderad i alla fall - Och om nu kollar värdet på eran blogg så kan ni gärna berätta det i en kommentar!

Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

4 kommentarer:

  1. haha din blogg är bara högre värderad än min för att jag bor i kiruna;)

    SvaraRadera
  2. oh, det ska jag nog testa! verkar intressant... dock så är min blogg inte så välbesökt, så den kommer nog inte få så högt värde xP

    SvaraRadera
  3. Sv: de var så lite så :D dom kanske baserar det på besökare, kommenater eller kanske sidoträffar? :O

    SvaraRadera
  4. Det står på sidan att den summan som kommer upp inte behöver ha något med verkligheten att göra då värdet räknas ut av tränade apor xD Haha :D

    SvaraRadera

 
Website counter