torsdag 16 juli 2009

"Bloggpaus"

Segis dator + snigel internet = dålig blogguppdatering...
Hej hallå kära bloggläsare (GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER TILL MÅNADENS BLOGG I INLÄGGET HÄR OVANFÖR!)
Nu ska den här bloggaren dra hem till norrland och skogen igen, och ni vet ju vad det brukar innebära.. Ja precis, 33.6Kbps modem! Vilket kanske inte är en hastighet som man gärna sätter sig ner och försöker surfa med.. Och denna hastighet, eller ja, avsaknaden av hastighet, tillsammans med min seeega dator, lär göra att jag inte kommer att uppdatera speciellt freqvent. Och om jag nu skulle trotsa dessa faktorer och uppdatera, så lär det inte bli några bilder (eller som jag tror i alla fall, vet inte riktigt hur snabbt det går att överföra bilder med den här saken dom använder på blogspot, så vi får väl se om inte annat ^^). Men om ni ändå känner för att läsa min blogg så kan ni ju alltid läsa gamla inlägg i väntan på att det kommer nya :D hehe. Och skulle saknaden bli allt för stor (vilket den givetvis kommer bli :P) så kan ni som har ärats med mitt nummer, alltid messa! Och för er som inte har mitt nummer, kan ju alltid.. hm, sök på mig på eniro eller nåt xD hehe eller kommentera här i bloggen så svarar jag så fort jag bara kan!
Men jag ska i alla fall fixa och dona lite nu innan jag och flickan ska bege oss iväg mot bussen där hon är söt nog att vinka av mig :* (kommer sakna henne ju :O - men hon kommer upp på söndag nästa vecka, tihi! *lycka*)
Så ni får ha det så bra så länge, för det tänkte jag ha! Hoppas att både ni och jag får massa solsken att glassa i! Just ja, glöm inte bort att käka mängder av glass :D det hör sommaren till!
Bjussar på en bild från min senaste norrlandsvisit, en bild på mig och ozzi! Enjoy
.
Read me, seed me, and tell your friends about me // Il poeta della luna

1 kommentar:

  1. jag saknar dig ju .. uhu <3 och kmr troligtvs sakna dig ännu mer imorn och iövermorgon osv .. <33
    Men om lite mer än en vecka kmr jag upp :D kmr bli massa mysigt :* tiihi<333

    SvaraRadera

 
Website counter